Peterbilt 281-351 + Anhänger [1.36.x]

V 2.0 Mod für Eurotruck Simulator 2

0
Downloads heute
170
Downloads gesamt
0
Kommentare

Beschreibung

Find in Peterbilt (Access mod dealer)
2 cabin (Day Cab & Ultra Day Sleeper)
8 chassis (8 chassis (4 chassis are attached to the Day Cab (3 of them BDF) and 4 chassis are attached to the Ultra Day Sleeper (mainly truck)
14 engines
8 Transmission
His salon
its sounds
Its wheels
Many tuning
More than ten options for your skins
Full support for DLC Cabin Accessories
Support For Dx11

Changes:
– Full adaptation for 1.36
– Updated all 3D models for the new patch, fixed bugs found and cleaned up in the log
– Adapted for Dx11
– Added support for animation of hoses for all chassis (including hoses for trailers)

Inside the archive are: Peterbilt, and trailers
Trailers are only available in Agency orders, trailers can’t be bought in ownership!

Log is clear! Version 1.36

Credits:
mo3Del Truck Game (mTG), adaptation for 1.36: Phantom94

Credits

Modell: mo3Del Truck Game (mTG), adaptation for 1.36: Phantom94
Textur: mo3Del Truck Game (mTG), adaptation for 1.36: Phantom94
Script: mo3Del Truck Game (mTG), adaptation for 1.36: Phantom94
Idee / Konzept: mo3Del Truck Game (mTG), adaptation for 1.36: Phantom94
Tester: mo3Del Truck Game (mTG), adaptation for 1.36: Phantom94
Sonstige: mo3Del Truck Game (mTG), adaptation for 1.36: Phantom94

  • 21. Januar, 00:21 Uhr
    Version 2.0

  • 921266
    von mods80
    vor etwa 4 Jahre
  • 921265
    von mods80
    vor etwa 4 Jahre
  • 921264
    von mods80
    vor etwa 4 Jahre


Dateien

21.01 2020
Modhoster Userbewertung
keine Bewertung Stimmen

Empfehlungsrate

-/-      
noch nicht genug Stimmen

Ist dieser Mod besonders empfehlenswert?

V 2.0
Eurotruck Simulator 2
Peterbilt_281-351_mTG___Trailer.zip
501,3 MB 170
21. 01 2020 170

0 Kommentare

Um Kommentare schreiben zu können musst du dich einloggen.
Du kannst dich auch kostenlos registrieren, falls du noch keinen Account hast - dauert nur eine Minute.

Noch keine Kommentare vorhanden.

Schreibe den ersten Kommantar...

      }