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Melimodding
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LS 19 : Riesiges Schweinegehäuse. v 1.0 [mp]

Riesiges-schweinegehause Riesiges Schweinegehäuse. Mod
This mod adds a new pigsty for 1000 pigs! Do not worry about the warning, the limit is increased when you put it down. Very bright at night !!! There is a space for manure much bigger! A button...
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LS 19 : Tierarten - Savage Pig Pack v 1.3 [sp]

Tierarten-savage-pig-pack Tierarten - Savage Pig Pack Mod
v1.3: Arbeiten Sie an allen Karten ohne Manipulationen / Modifikationen !!! Dieser Mod fügt eine neue Art Schweine hinzu! Wilde Schweine! Es gibt zwei Arten mit unterschiedlichen Verhältnissen. Einer...
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LS 19 : Tierarten - Viehbestand v 2.1 [sp]

Tierarten-viehbestand Tierarten - Viehbestand Mod
This mod modify the original buyable animals to be more differents, eat and produce more depending the species you buy.About pigs : Now they produce nearly same amount as cows, giving them a real purpose...
  1. Mod: Tierarten - Savage Pig Pack
    Was hast du mit der ZIP ?? Ich habe gerade versucht, den Link erneut herunterzuladen und zu testen, um zu spielen:

    Es funktioniert perfekt im Multiplayer-Modus mit Standard- oder benutzerdefinierten Mod-Karten.

    ABER nach (oder davor) du spielst mit einer Custom Mod Map, musst du in dein "Mods" -Verzeichnis wechseln und normalerweise hast du Verzeichnisse mit dem gleichen Namen von ZIP_MAP, falls du schon vorher mit Wildschweinen auf dieser Map gespielt hast Nur 1 Datei in (savagePigAnimalHusbandry.xml).
    Sie müssen dieses Verzeichnis mit der Datei löschen (da das Spiel der Meinung ist, dass Mod im Verzeichnis ist), wird die Datei beim Laden wieder geladen und beim Spielen> aber kein Problem damit. Das Problem ist nur beim Start.
    Nachdem Sie nur dieses Verzeichnis gelöscht haben (Sie müssen nicht die ZIP-Karte berühren), können Sie das Spiel starten und sehen die Karten für neues Spiel erneut oder Sie können Spielstand (auch für den Mehrspieler-Modus) ohne Fehler laden.

    Ich werde die Beschreibungen aktualisieren, aber in der Tat werde ich auch schauen, ob ich sie in-mod löschen kann (also keine Manipulationen nötig sind).

    1 Antworten

  2. Mod: Tierarten - Savage Pig Pack
    What do you have with the ZIP ?? I just tried to re-download with the link and test to play:

    It is perfectly working in multiplayer with stock or custom mod map.

    BUT in fact after (or before) you play with a Custom Mod Map you have to go in your "mods" directory and normally you will have Directories with same name of the ZIP_MAP if you already played before with savage pigs on this map, with only 1 file into (savagePigAnimalHusbandry.xml).
    YOU NEED TO DELETE this directory with the file (because the game believe mod is into the directory) , the file will come back on load and while you play > but no trouble with that. The problem is only on launch.
    After deleting only this directory (do not need to touch the map ZIP) > you can launch game and you will see again the Maps for new game or be able to load savegame(even for multiplayer) without errors.

    I will update descriptions , but in fact i will also look if i can delete them in-mod (so no need of manipulations)


  3. Mod: Große Schweinezucht
    But so it look like its Kastor the original creator of the core model in fact lol ? :D I will update this (i'll put both with KurryM in case of doubt)


  4. Mod: Große Schweinezucht
    And he only did the core model of husbandry, gates/food/straw/fences & all things but the core of husbandry is not from him but from Giant. I put his credits from the model.


  5. Mod: Große Schweinezucht
    Kastor ?? I saw kurryM and he said we had to make mod with his model (i had to correct bugs into original files during 2-4 hours to make it work....)


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